Regulamin sklepu internetowego Roboran.PL
POSTANOWIENIA OGÓLNE
Definicje:
- Sklep – serwis internetowy Roboran.PL.
- Kupujący – podmiot korzystający ze sklepu internetowego w celach niezwiązanych bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Użytkownik – osoba fizyczna bądź prawna, bez ograniczeń terytorialnych, zarejestrowana w Sklepie i mająca dostęp do Asortymentu.
- Asortyment – produkty dostępne w Sklepie.
- Regulamin – niniejszy regulamin.
- Właścicielem Sklepu Internetowego Roboran.PL jest firma Usługi Marketingowe Arkadiusz Duniec z siedzibą w 58-562 Podgórzyn, Ul. Ewangelicka 8, NIP: 6111391633.
1. Składanie Zamówień
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok , poprzez stronę internetową https://roboran.pl.
- Zamówienia mogą być składane przez zarejestrowanych Użytkowników jak również bez rejestracji. Zamówienia bez rejestracji są dopuszczalne pod warunkiem podania niezbędnych danych.
- Zamówienia złożone i opłacone w dni powszednie po godz. 13.00, w soboty, w niedziele oraz w święta są rozpatrywane następnego dnia roboczego.
- Aby zrealizować zamówienie, konieczne jest podanie przez Kupującego i/lub Użytkownika numeru telefonu lub (i) adresu e-mail. Sklep po otrzymaniu zamówienia potwierdzi je telefonicznie lub (i) za pośrednictwem wiadomości e-mail. Zamówienia, których nie uda się skutecznie potwierdzić w ciągu 48 godzin, mogą nie zostać zrealizowane. W przypadku zamówień nieopłaconych w terminie 14 dni, zastrzega się prawo do anulowania transakcji.
- Potwierdzenie zamówienia oznacza zawarcie Umowy Sprzedaży między Kupującym a Sklepem.
- Sklep może odmówić realizacji zamówienia w przypadku braku dostępności Produktu lub w innych uzasadnionych sytuacjach.
- Jeżeli wystąpią okoliczności uniemożliwiające Sklepowi całkowitą lub częściową realizację złożonego zamówienia, Sklep zastrzega sobie prawo do wstrzymania procesu realizacji zamówienia. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji, Sklep zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Kupującego i/lub Użytkownika o zaistniałych okolicznościach.
- Dane do przelewu tradycyjnego: Nest Bank S.A. 54 2530 0008 2076 1031 9986 0001
- Dostarczane zamówienia są przekazywane pod wskazany adres przez Kupującego w formularzu zamówień. Termin realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj od 2 do 4 dni roboczych, z maksymalnym okresem do 14 dni, co jednak ma zastosowanie jedynie w przypadku produktów na specjalne zamówienie, gdzie konieczne jest sprowadzenie towaru od producenta.
2. Płatności
- Sklep umożliwia różne metody płatności, takie jak karta płatnicza i kredytowa, przelew bankowy, BLIK, płatności elektroniczne w formie szybkich przelewów.
- Ceny Produktów są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
3. Odstąpienie od Umowy
- Klient ma prawo odstąpić od Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni od otrzymania Produktu, bez podawania przyczyny.
- Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż 14 dni od poinformowania Sklepu o odstąpieniu od umowy.
- W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, Klient zobowiązany jest poinformować Sklep o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy za pomocą jednoznacznego oświadczenia. Klient może przekazać to oświadczenie poprzez wysłanie pisemnego powiadomienia pocztą elektroniczną na adres zamówienia@roboran.pl. podając numer zamówienia.
4. Polityka Prywatności
- Polityka prywatności Sklepu jest określona w odrębnym dokumencie dostępnym na stronie https://roboran.pl/polityka-prywatności/
5. Reklamacje
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą uwzględniane tylko w przypadku zgłoszenia tego faktu w dniu dostawy.
- Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie produktów a zamówionymi, wynikającej z ustawień monitora Kupującego, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.
- Odpowiedzialność za przesyłkę spoczywa w pełni na naszej firmie aż do momentu podpisania odbioru przesyłki na liście przewozowym. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia z zewnątrz lub podejrzenia naruszenia paczki, zalecamy dokładne sprawdzenie zawartości w obecności kuriera oraz sporządzenie
6. Dostawa i Zwroty
- Dostawa Produktów odbywa się na adres wskazany przez Kupującego. Koszty dostarczenia ponosi Kupujący, chyba że Sklep zadeklaruje inaczej.
- Dostarczane zamówienia są przekazywane pod wskazany adres przez Kupującego w formularzu zamówień. Termin realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj od 2 do 4 dni roboczych, z maksymalnym okresem do 14 dni, co jednak ma zastosowanie jedynie w przypadku produktów na specjalne zamówienie, gdzie konieczne jest sprowadzenie towaru od producenta.
- Koszty dostarczenia ponoszą Kupujący i/lub Użytkownik, chociaż w przypadku określonych sytuacji (przy zamówieniach powyżej 350 zł), Sklep może pokryć koszty dostarczenia.
- Na życzenie Kupującego i/lub Użytkownika, wyrażone w formularzu zamówienia, zostanie wystawione potwierdzenie zakupu w postaci faktury VAT. Aby zapewnić szybkie i bezproblemowe rozpatrzenie ewentualnych reklamacji w przypadku niezgodności towaru, zalecamy sprawdzenie zamówionego towaru w obecności dostawcy (kuriera).
- Transakcje dokonywane za pośrednictwem e-przelewu są rozliczane przy użyciu usługi SIBS Szybkie przelewy – Pay by Link.
- Kupujący ma prawo zwrócić Produkt w terminie 14 dni od otrzymania, z zachowaniem warunków określonych w Regulaminie. Zwrot zakupionego towaru powinien odbyć się na adres : Usługi marketingowe Arkadiusz Duniec , ul. Ewangelicka 8, 58-562 Podgórzyn lub alternatywnie do Paczkomatu InPost : Podgórzyn, ul. Nowa 7 (Z tyłu stacji benzynowej., PYN01M)
- Wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia Zakupionych Rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep) zwrócone zostaną niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany przez Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy i zwrocie zakupionego towaru.
- Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie.
- Zwracane Rzeczy muszą być kompletne, nieużywane, czyste, zapakowane w oryginalne opakowania i nieuszkodzone, a ponadto zapakowane w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu i wysłane na adres podany w pkt. 6.6
- Do zwracanego towaru musi być dołączony oryginalny paragon zakupu i protokół zwrotu towaru z podaniem imienia, nazwiska, adresu oraz nr konta na które mają zostać zwrócone pieniądze. Zwrot pieniędzy dotyczy zakupionego towaru. Nie zwracamy kosztu dostawy oraz kosztów transportu jakie poniosłeś odsyłając zakupiony towar
7. Gwarancje
- Towary oferowane w Sklepie są objęte gwarancją producenta towaru lub sprzedawcy. W przypadku reklamacji należy kontaktować się z serwisem wskazanym w karcie gwarancyjnej (jeśli takowa występuje) lub bezpośrednio ze Sklepem. Podstawą wszczęcia procedury jest dowód zakupu, który otrzymuje się wraz z zamówionym towarem.
7. Ochrona Danych Osobowych
- Sklep zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dn. 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych.
- Kupujący ma prawo do wglądu, poprawiania i żądania zaprzestania przetwarzania swoich danych.
8. Postanowienia Końcowe
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.
- Wszelkie spory wynikłe z Umowy Sprzedaży będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Sklepu.
- Regulamin wchodzi w życie z chwilą opublikowania na stronie https://roboran.pl.
Regulamin przyjęty dnia: 24.02.2024
Usługi Marketingowe Arkadiusz Duniec
58-562 Podgórzyn, ul. Ewangelicka 8
NIP: 6111391633
Podstawy prawne:
- Umowy Sprzedaży reguluje Kodeks Cywilny, ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. z 2021 r., poz. 646, z późn. zm.).
- Prawo odstąpienia od umowy reguluje ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827 , z póżn. zm.).
- Ochronę danych osobowych uregulowano w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Postępowanie reklamacyjne opiera się na przepisach Kodeksu Cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.